dialog

[...]
B: Dar nu pot să cred şi să accept că nu vei fi anul viitor… fără tine aici nu va fi nimic…
Z: ohh nu sunt deloc un… membru important… poate doar am gura mare
Z: iar peste un an pleci tu...
B: tocmai ne schimbăm
B: CE NU EŞTI???? Tu eşti esenţialul
B: Cel puţin pentru mine neapărat
Z: fii atentă...
Z: ne vom întâlni mereu la Comandău :)
Z: poate chiar şi la mare (dacă mai veniţi şi altă dată)
B: cu cine voi dansa fără tine?
Z: cu unul dintre băieţi
B: Iar nici nu voi avea mare chef să continui toate astea…
Z: cumsănu
Z: te rog, de dragul meu
Z: ţine trupa până când mă întorc…
Z: dacă poţi
B: Dar trebuie neapărat, fiindcă atunci când plec eu, tu trebuie să continui tot…
B: :D
Z: vai suntem aşa de drăguţe
B: foarte… :(
B: când le spui celorlalţi?
Z: nush… când va fi 100% sigur

(Z: pot să pun conversaţia asta pe blog?
B: Eşti nebună?
B: Păi di ce?
Z: aşa. că-mi pare bine :D
B: pune-o...
Z: wow.
Z: mersi :D )

No comments:

Post a Comment

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)