olcsó játék hülye gyerekeknek

Mindig féltem versenyezni a fiúkkal abban, hogy gusztustalan dolgokat mondjunk. Mert mindig úgy végződik, hogy veszítek - túl elundorodva a sok marhaságtól amit elő tudnak szedni a beteg agyukból. =)) Kicsit irigyelem őket. Pár nappal ezelőtt "nyertem", viszont egy lánnyal szemben. Egy pillanatig lenyűgözött az öröm, hogy egy olyat mondtam, amire már nem volt, amit válaszoljon (bár... nekem még lett volna ötletem :P). Utána viszont már nem éreztem magam olyan jól. Hát mivel vagyok okosabb ezután?! Nem állja.

joc ieftin pentru copii idioţi (mot-a-mot)
Mereu mi-a fost teamă să mă iau la întrecere cu băieţii în a spune obscenităţi. Fiindcă mereu ajung să pierd - dezgustată la limită de ce prostii pot scoate din capul lor bolnav. =)) Sunt cam invidioasă. Acum câteva zile "am câştigat", însă faţă de o fată. O secundă am fost copleşită de bucuria c-am zis una la care n-a mai avut ce să spună (deşi... eu aş mai fi avut idei :P). Apoi însă nu m-am mai simţit aşa de bine. Păi cu ce sunt mai deşteaptă după asta?! Nu-i drept.


cheap game for silly kidsI've always been afraid of starting a competition with boys in saying dirty things. Because I always end up loosing - disgusted to the extremes by what crazy stuff they manage to get out of their sick minds. =)) I'm sort of gealous for that. Yet a few days ago I "won" such a game with a girl. For a moment I felt overwhelmed by joy because I could say one that she couldn't top (even though I had some other ideas :P). But then I didn't feels so good anymore. I mean, how does this make me any more intelligent?! Not fair.

3 comments:

  1. Nyertel tapasztalatot:P Es megtudtad, hogy erre is kepes vagy. Ha megismered a hataraidat, megtudod, mit kell atlepj. Na meg mondjak ilyen nagybetus eletes mondatokat?:) Nem mondok, inkabb olvass gorog tragediakat, azok tele vannak ilyesmivel.
    De szerintem mindenkepp jo, ha az ember neha szabadon engedi magat, meg ha utolag rosszu esik, akkor is. Azt kell megbanni, amit nem csinaltunk meg, nem azt, amit megcsinaltunk. Na megint elkezdtem.

    ReplyDelete
  2. =)) kosz szepen... a gorog tragediakat inkabb kihagyom... azok mindig szereplok hianyaban szornyu veget ernek :D

    ReplyDelete
  3. ugy latszik, hogy neha mar nagyon unatkozol...

    ReplyDelete

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)