párbeszéd

[...]
B: De én nem akarom elhinni és elfogadni, hogy nem leszel jövő évben... nélküled nem lesz itt semmi
Z: ohh nem vagyok egyáltalán olyan... oszlopos tag... csak nagyszájú esetleg
Z: egy év múlva meg te mész el...
B: pont váltjuk egymást
B: MI NEM VAGY???? Te vagy a fő
B: Legalábbis nekem mindenképp
Z: idefigyelj...
Z: Kommandón mindig fogunk találkozni :)
Z: meg esetleg tengeren is (ha még jösztök máskor is)
B: kivel fogok én táncolni nélküled?
Z: valamelyik fiúval
B: Na meg nem is lesz nagyon kedvem folytatni az egészet…
Z: dehogynem
Z: kérlek, az én kedvemért
Z: tartsd meg a csoportot, míg visszajövök...
Z: ha tudod
B: De mindenképpen kell, mert mikor én elmegyek, te kell tovább vidd az egészet...
B: :D
Z: jajj olyan édesek vagyunk
B: nagyon.. :(
B: a többieknek mikor mondod el?
Z: nemtom... majd ha 100% biztos lesz

12 comments:

  1. Édessek vattok. Há' nem a világ vége, csak Európa széle az az AKELET (Lorient). S különben is itt ez a blog, a chat stb. S különben is, az embernek mennie kell, világot látnia, töltekeznie másokkal, hogy aztán a legkedvesebb kapcsolatait gazdagítsa vele. Úgyhogy la drum, la drum... Visszaváhunk Fhanciaohszágból :))
    Nénutzi

    ReplyDelete
  2. Hehe de jó:) Épp azt akartam kérdezni, hova mész, és lám, már választ is kaptam:) De nem számít, attól én még kommentálok, mert az nagyon-nagyon vagány, én is akarok menni:D Mikor mész, hova, mennyi időre, mit csinálsz, meddig leszel ott, hogy vetted rá magad, egyáltalán hogy indult el ez az egész?:D
    De jó:D

    ReplyDelete
  3. semmit sem lehet tudni biztosra... tehat VALOSZINULEG szeptemberben megyek Franciaorszagba, a Bretagne-Sud egyetemre, ELMELETILEG egy evre, tanulok tovabb forditani, meg egy kis bretagne-tajszolast :P, nemtom hogy vettem ra magam, csak elmentem a vizsgakra meg az interjura, mert volt ez a lehetoseg. es remelem jo lesz. kosz a kommentet :)

    ReplyDelete
  4. Nahat, ez szuper! Sok sikert tovabbra is!

    ReplyDelete
  5. szoval Zsofici megy Franciaorszagba (ha jol ertem meg nem biztos)... mire Huni es Bori visszajon elmesz te :( allando valtozas ebben a Bercsenyiben.

    de azert kivanok sok sikert, meg latod vagany lesz odakint. egy kicsit megszivod magad nyugati levegovel s megmartod magad az oceanban :P

    ReplyDelete
  6. koszi szepen :) de ki vagy? meg azt is tudod, hogy az ocean partjan leszek :P ha sikerul elmenni. de nagyon felek attol, hogy nem. de akarhogy is lesz, jo lesz.

    ReplyDelete
  7. no, vajon ki vagyok? :) annyit mondok, hogy Bercsenyis ;)

    google segitett hogy megtudjam hol van Bretagne-Sud :D

    ReplyDelete
  8. hat azt gondoltam, hogy bercsenyis, hisz tudod a neveket meg a helyzetet. azt nem tudja akarmilyen ismeretlen. De megis ki vagy? :)

    ReplyDelete
  9. Egy tippet elengedek, majd bemutatkozom ha nem talalod el :p

    ReplyDelete
  10. :(( azt se tudom, fiu vagy-e vagy lany, szoval, halvany lila gozom. Nem akarok tippelni, sjnalom...

    ReplyDelete
  11. kommando az orok talakozasi hely...remelem mi is fogunk ott meg sokszor de sokszor talakozni...jol esett elolvasni:)Eszter

    ReplyDelete

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)