désolée

J'aime trop le chocolat, les sucreries, les viennoiseries, les crêpes...

Aujourd'hui j'étais au Géant (c'est un supermarché) et je me suis arretée à la boulangerie. J'ai commencé à regarder tous les croissants, pains au chocolat, tartes, gateaux... mmm... Et je sais que je ne peux pas les acheter, tout est très cher. Mais j'aime les "goûter" au moins avec les yeux... Et il y avait un vendeur gentil qui voulait me servir et il m'a dit: "Bonjour!" Moi j'ai répondu "Rien" pour exprimer que je ne veux pas le déranger car je ne vais acheter rien. Mais il a dit: "Bonjour quand même"... Mon Dieu... Je me suis sentie très très méchante dans ce moment-là... Et j'ai murmuré "Bonjour" aussi... Désolée!!!

. . . o o o O O O o o o . . .

Túlságosan szeretem a csokit, az édességeket, tésztákat és a hígpalacsintát...

Ma a Géant-ban voltam (egy bevásárlóközpont) és megálltam a cukrászda előtt. Elkezdtem nézegetni a kifliket, "csokis kenyereket", tesztákat, tortaszeleteket... mmm... És tudom jól, hogy nem vehetem meg, minden nagyon drága. De szeretem legalább látásból "megkóstolni"... És volt ott egy kedves eladó, aki ki akart szolgálni és azt mondta: "Jó napot!" Én azt válaszoltam "Semmi", hogy ne zavarjam, mert úgysem vásárolok semmit. De ő azt mondta: "akkor is jó napot!"... Istenem... Annyira szemétnek éreztem magam abban a pillanatban... És én is "Jó napot" motyogtam... Bocsiii!

. . . o o o O O O o o o . . .

I looove chocolate, sweets, cookies, pancakes...

Today I was at the Géant (a supermarket) and I stopped at the bakery. I started to look at all the croissants, chocolate cookies, cakes... mmm... And I know I can't buy them, it's all very expensive. But I love "tasting" them with my eyes... And there was a kind salesman who wanted to serve me and he said: "Good afternoon!" I answeres "Nothing" to say that I don't want to bother him because I won't buy anything. But he said: "Still, good afternoon!"... Oh dear... I felt so, so bad in that moment... And I mumbled "Good afternoon", too... Sorry!!!

6 comments:

  1. Jee de jo, hogy franciaul irsz. Meg irjal, igy legalabb en is gyakorolom. Maskepp lassan elfelejtem azt a kicsit is, amit tudtam. :(
    Amugy meg milyen a franciaknal? Milyenek az emberek, kedvesek, nyitottak vagy az csak a latszat? Uuu de jo, hogy ott lehetsz. Biztos neha rossz, de azert na.. azert vagy ott, hogy hasznald ki, tehat hasznald ki!! :D Csinalj sok-sok kepet es ismerkedj meg sok-sok emberrel.
    Minden jot neked!

    ReplyDelete
  2. kosz!
    igen, az emberek tenyleg kedvesek es nyiltak!
    Aztan probalj meg franciaul kommentelni :)) ha akarsz, amugy viccelek.
    Ismerkedessel kapcsolatban - azt is konnyebb mondani, eltervezni, de nehez meg is csinalni. Alig baratkoztam itteni franciakkal, inkabb a tobbi Erasmus egyetemistaval - ok az igazi evfolyamtarsaim, mert ossze-vissza jarok kurzusokra (kulonbozo csoportokkal, kulonbozo szakokon).

    ReplyDelete
  3. Uhh.. hat franciaul meg beszelni sem merek (csak ha mas nyelven nem sikerul kommunikalni), nemhogy irni :P
    De jo neked, megvalaszthatod a tantargyaidat, legalabb csak olyan kurzusokra mesz, amik erdekelnek. Nem olyan nehez franciakkal ismerkedni, csak csinalj valamit, amivel felfigyelnek rad. Egyel majpastetomot fagyis palcikaval, egy nagy hatizsakkal a hatadon:D En azt csinaltam, es megismertem igy nehany embert.
    De teljesen mar lehet a tobbi erasmusos emberkevel, mint a franciakkal.. megiscsak van mar valami, ami osszekosson titeket, van amirol beszelgetni:)

    ReplyDelete
  4. - pedig irni konnyebb mint beszelni, mert van idod atgondolni.
    - sajnos nem eppen arra megyek, ami erdekel, hanem arra, ami kell otthon, valamint par olyan tantargyra, ahol remelem nagyobb jegyet tudok kapni, hogy emeljem az atlagot abban az esetben, ha bukok par tantargybol. de lehet csak en vagyok tul megijedve.
    - ismerkedtem a franciakkal, csak semmi tartosabb nem alakul ki
    - Kosz a tippet!

    ReplyDelete
  5. Én egyáltalán nem értek frnaciául, nálunk az angolt és a németet favirizálták...:(
    De a kávébögre a képen nagyon tetszik:D

    ReplyDelete
  6. huu sajna.... nekem az edessegek tetszenek :D

    ReplyDelete

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)