kotty belé, szilvalé

Most múlik pontosan vagy mégsem
Engedem hadd menjen úgyis visszajön
Szaladjon kifelé belőlem gyógyuljak
Gondoltam egyetlen kis naiv
nem vagy itt jó helyen nem számít
nem vagy való nekem te sem vagy az
Villámlik mennydörög majd megnyugszik
ez tényleg szerelem. akár jó, akár nem

Látom, hogy elsuhan zuhan
felettem egy madár s az idő
tátongó szívében szögesdrót fojtogat
csőrében szalmaszál fészket rak
Magamat ringatom, ha senki nincs, ki elringasson
míg ő landol egy almafán ringasd el magad
az Isten kertjében paradicsomban
almabort inhalál ring az erdő, ring a mező

Vágtatnék tovább veled az éjben tovább, tovább
Az álmok foltos indián lován mert az álom nyugodalom
Egy táltos szív remeg a konyhakésben a szerelem szívfájdalom
Talpam alatt sár és ingovány jövök, megyek

Azóta szüntelen keresem, keresem
őt látom mindenhol nem kapom
Meredten nézek a távolba mozdulj
otthonom kőpokol távol
szilánkos mennyország emlékek
folyékony torztükör magam
szentjánosbogarak fényében tündököl mindenem



Asculta mai multe audio Muzica

4 comments:

  1. Imadom ezt a szamot. Sokkal jobb, mint a Quimby-fele. Szeptemberben kuldte el nekem Levi, s egy hetig szinte csak azt hallgattam. Aztan oktober vege fele Tamas is elkuldte. Te hogy ismerkedtel meg vele?

    ReplyDelete
  2. Nagyon jo, ez a "megismerkedes" egy szammal! Valoban igy van. Kedves Nenutzim kuldte el, valamivel regebb. Most ujra ratalaltam, es ejjel-nappal dudolom... :P

    ReplyDelete
  3. Sajnos nem minden szam olyan, hogy meg lehessen ismerkedni vele. A legtobb csak olyan.. feluletes.. egyszer-ketszer meghallgatod, aztan utana mar nem nyujt semmit, mar nem annyira elvezheto. Na de ez a Most mulik pontosan valami teljesen mas. Ahanyszor meghallgatom, mindig sikerul neki megfognia, felfedezek benne valami ujat, jobban megismerem.

    ReplyDelete
  4. Nem tudom, miért nem kerólt fel a megjegyzésem korábban. Valami ilyesmit írtam: engem is nagyon megkapott ez a szám, s akárhányszor újrahallgatom, mindig az első élmény erejével hat, akárcsak a Cseh Tamás dalai.
    Puszi
    Nénutzi

    ReplyDelete

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)