ujsag

Már eltelt három hét a félévből. És eléggé nehéz. Sok tantárgyat tettünk a tantervre, abban az esetben ha valamiből buknánk – azaz 36 ECTS pontunk van. Hetente 20 óra.


Haladó szintűek vagyunk mindketten franciából... épp ettől féltünk. Egyrészt kényelmes, mert feleannyit dolgozunk, másrészt meg kétszer olyan nehéz.


Aztán megtaláltam a magyar fiút, aki itt van Lorientben egy angol kurzuson. El kezdtem magyarázni, hogy mennyit kínlódtam előző nap a házival, hogy franciáról magyarra, majd angolra fordítottam a mondatokat, akkor rákérdezett: hát te beszélsz magyarul?! Naaaagyon szuper pillanat volt :) Azért nem találtam meg korábban, mert a kezdő csoportban volt a francia kurzuson és sosem hallottam a nevét, csak láttam a jelenléti listán.

No comments:

Post a Comment

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)