cel mai mult



ieri mi-am dat seama că lucrurile mici îmi lipsesc cel mai mult. ca mama să mă întrebe ce-am făcut azi, frati-miu să mă cheme să jucăm AgeofMythology (nu merg niciodată), să-l întreb pe tati "ce mi-ai adus?" când soseşte, câinele să sară şi să se cuibărească lângă mine în pat, mama să-mi zică: e timpul să speli geamurile, frati-miu să-mi spună glume, să vorbesc şi cu tata, să mă joc cu câinele. apoi să bârfim cu fetele la universitate, să mă duc la dans miercuri şi la repetiţie de muzică veche sâmbăta. să vină naşii pe la noi, să mergem şi noi la ei. şi să mă duc la Sfântu Gheorghe şi la Casinu Nou. şi mai ales frati-miu. dar el nu mai e mic.

No comments:

Post a Comment

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)