es akkor

készítettem magamnak egy forró teát és mikor feljöttem gondoltam jól esne ezt valahogy így leírni...

ma este kicsit olyan érzésem volt, mintha lázam lenne, ezért úgy döntöttem igazán lefeküdhetek korán. valójában tegnap este is így voltam valahogy, 9től 10ig aludtam, de felkeltem, felöltöztem, és elmentünk buliba :) és teljesen elmúlt az a láz érzés, nagyon jól szórakoztam, ez egyszer táncoltunk is végre! s képzeld egy indiai fiúval táncoltam salsa-t! hahaha... nagyon szeretem ha forgatnak :) s hát ma is úgy elővett a láz érzés, hogy kicsit ráz a hideg de belül forrónak érzem magam, és 10kor lefeküdtem. nem aludtam valami jól, ha egyáltalán aludtam, ja! csak azért tudom, hogy valamennyit aludtam, mert azt álmodtam, hogy Roxi bekopog és megmondom neki hogy lehet kicsit beteg vagyok és be jól esne egy forró tea... és reméltem, hogy megesik rajtam a szíve, és valóban hozott nekem álmomban teát és volt kekszem is az asztalon. és éjfélkor felnéztem az órámra, és elgondolkoztam, hogy furcsa, hogy nem alszom... mert én általában úgy alszom, mint akit leütöttek. mondjuk az is igaz, hogy tegnap hajnali 6kor feküdtem le, mert ugye előre is vittük az órát és fél 6kor értünk haza a buliból - az is érdekes volt, hajnalban mind a 6an egyenest a konyhába mentünk, valamit inni megmi :) és persze utána egy órakor keltem fel. tehát érthető lehet, hogy nemigen akaródzik, hogy elaludjak. de általában nem akadály ha egykor kelek, hogy 10kor lefeküdjek. namindegy, éjfél után megint próbáltam aludni, nem tudom mennyire sikerült, de 2kor megint ránéztem az órára s úgy döntöttem, ez nem megy. mert közben énekeltem a fejemben, többek között az új népdalt, aminek a szövegét Bori elküldte pár órával korábban. kicsit felkeltem az ágyból, kinyitottam az ablakot, hátha egy kis friss levegő jót tesz s felnéztem a csillagokra. nagyon tetszenek a csillagok, hát rájuk mosolyogtam egyet.

és akkor rámkacsintott az ég
- láttam egy hulló csillagot :)



5 comments:

  1. Lehet, hogy a nem alvástól érzed lázasnak magad. Vagy talán a csillag tette?
    Puszi
    Nénutzi

    ReplyDelete
  2. hehe nem tudom mitol lehet, de nagyon jol esett a csillag :)

    ReplyDelete
  3. Uj nepdal...erdekes. :)) de nagyon szep amit irtal...olyan bekes. Nem mint az en irasaim.:)

    ReplyDelete
  4. kosz! hat a nepdal csak nekem uj, mert eddig nem hallottam es most megtanultam :) igen, nyugodt vagyok mostanaban, minden stressztol fuggetlenul haha

    ReplyDelete

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)