şi atunci



mi-am făcut un ceai fierbinte şi când m-am întors m-am gândit c-ar fi bine să scriu asta cam aşa...

astă seară mă simţeam un pic de parcă aş fi avut febră, deci m-am decis să mă culc mai devreme. de fapt şi ieri seara eram cam aşa, am dormit de la 9 la 10, apoi m-am trezit, m-am îmbrăcat şi ne-am dus la o petrecere :) şi senzaţia de febră a trecut de tot, m-am distrat mult, de data asta am şi dansat, in sfârşit! şi imaginează-ţi c-am dansat salsa cu un băiat indian! hahaha... îmi place foarte mult dacă mă învârte cineva :) şi azi la fel m-a luat senzaţia asta de febră, am nişte frisoane dar înăuntru mă simt fierbinte, şi m-am culcat la 10. n-am dormit prea bine, dac-am dormit, de fapt ştiu c-am dormit doar fiindcă am visat că Roxi bate la uşă şi eu îi spun că poate sunt un pic bolnavă şi vai ce bine mi-ar face un ceai fierbinte... şi speram să i se facă milă de mine, şi într-adevăr mi-a adus un ceai în vis şi aveam şi nişte biscuiţi pe masă. la miezul nopţii m-am uitat la ceas şi m-am gândit că e cam ciudat că nu dorm... că de obicei dorm ca un buştean. dar sinceră să fiu, ieri m-am culcat la 6 dimineaţa, că ştii am dat ceasul înainte şi am ajuns acasă de la petrecere la 5 jumate, şi faza aia a fost interesantă, când în zori toţi 6 ne-am dus în bucătărie să bem ceva şi chestii :) şi desigur m-am trezit la unu, deci pot să înţeleg că nu prea mi-e chef să adorm. dar de obicei dacă mă trezesc la unu asta nu mă opreşte să mă culc la 10. oricum, după miezul nopţii am încercat iar s-adorm, nu ştiu cât mi-a reuşit, dar la 2 m-am uitat iar la ceas şi m-am decis că asta nu merge. fiindcă între timp mai şi cântam în cap, printre altele noul cântec popular al cărui text mi l-a trimis Bori în urmă cu câteva ore. m-am trezit un pic din pat, am deschis geamul, să iau nişte aer proaspăt şi m-am uitat la stele. îmi plac foarte mult stelele, le-am zâmbit un pic.

şi atunci cerul mi-a făcut cu ochiul - am văzut o stea căzătoare :)

No comments:

Post a Comment

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)