van a "blabla"-nak magyar megfelelője?

mindenkinek eljön időnként az az időszak, amikor mindent elcsesz. legalábbis az idejét.

totál zombi vagyok, észre se veszem hogy telnek a napok, beszélnek velem az emberek. valami robotként reagálok, válaszolok, csinálom amit kell. tán lassanként kifogy belőlem is a lelkesedés?

fogjuk rá, hogy azért vagyok agyilag zokni, mert sok filmet néztem a hétvégén.
fogjuk rá az időre.
fogjuk rá a bizonytalanság-érzetre, ami a legnagyobb biztonságban is mindig ott van a háttérben.
ki nem állhatom a félelmet. nagyon ritkán jön elő, de akkor erős ugye, mert van. aztán bújkál megint.

nem divat a boldogság
ha valaki elmondja, hogy minden olyan jól kijön és egészséges és nem fáj a foga se a feje és van szabadideje és van családja és szerelme - az egyenesen unalmas. jön, hogy azt mondd: sakkó mi?
szerintem.

de az se áll jól, ha valaki siránkozik.
tehát mi az elvárt típus-viselkedés, ami normális? szociológus kellett volna legyek. vagy ki az aki ilyen kérdésekkel foglalkozik? valami kutató fajta. óh de minek is válaszolni bármilyen kérdésre? szerintem a kérdések nem azért vannak hogy helyesen válaszoljunk. hanem kitaláljunk valamit, ami jól hangzik és elképzelhető. egy szép mese :)

hehe.

2 comments:

  1. Igen, van: blabla :))
    Nincs normális viselkedés, csak normális viselkedés.
    Ezt egy tapasztalt blablának elhiheted.
    Puszi
    Nutzi

    ReplyDelete
  2. wow, na ezt nem gondoltam volna! :P :))

    ReplyDelete

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)