amiért hálás vagyok



Donna Summer - I feel love

hát sziasztok. :) telnek a napok, hónapok, szép az élet, változatos. meghűltem. csak az öcsém a hibás, meg talán apám s a munkatársak, mindenki aki meg volt hűlve s akitől elkaptam. sokat tüsszentek s folyik az orrom értitek-e. kellemetlen.
érdekes, tán idegesítő ötletem támadt: listát írok arról, ami jól esett az elmúlt napokban, amiért hálás vagyok.
  • nagyon szép volt ma a régizene próba, igazi kihívás azokat az műveket eljátszani, de amikor összeáll, sok-kis munka után, az gyönyörű
  • találkoztam Eszterrel, nem találkozom vele eléggé gyakran és mindig marad dolog, amit nem sikerül rendesen megbeszélni
  • kinyomtattam képeket az elmúlt évből emléknek és beletettem egy albumba, nagyon jól esik látni elmúlt pillanatokat
  • egyszer sem tüsszentettem és nem kellett orrot fújnom több mint másfél óráig, míg a film tartott (amit Eszterrel néztünk meg) - valószínű annyira lekötötte a figyelmem. jó volt utána rájönni, hogy volt egy szortyogásmentes másfél órám :) szívem repdes az örömtől.
  • mikor hazaértem, beszéltem egyet anyuval meg apuval, öcsi is megölelgetett, ők már kigyógyultak a hűlésből és - apu volt vásárolni és vett Tofiffee-t, Heidi csokit es After eight-et meg narancsot es finom vizet! főztem magamnak teát is.
és persze a lista folytatódhat, nagyon nagyon hosszú. ezek nem azért hogy dicsekedjek milyen jó nekem. hanem... megosztom kis örömeimet és biztatok mindenkit, hogy ilyesmiben lelje örömét és vegye észre ezeknek a pici dolgoknak az értékét :) akár hozzászólásban írhattok ti is hasonlót.

No comments:

Post a Comment

Comment as: you can choose Anonymus, Name/URL(you don't need an URL, you can just type in your name!) or you can sign in to a blogger account. Thank you! :)